Friday, July 25, 2014

JOM JADI PEJUANG : Ada yang sanggup? Mana yang lantang sebelum ni di FB n dunia maya?. Buktikan

Ketika ini Bumi Palestine terus dihujani dengan beraneka jenis bom/peluru oleh regim zionis atas dasar mempertahankan diri. Penceroboh berhati syaitan ini mendakwa mereka diserang malah hidup mereka tergugat. Bukankah amat pelik alasan paling dangkal ini diterima oleh satu-satunya kuasa adiwira dunia U.S. Pakar Risikan Amerika yang kononya mampu menilai setiap inci bumi yang bergolak membuat keputusan menyokong syaitan zionis ini bukan sahaja hari ini tetapi sejak dahulu. Mana mungkin syaitan kejam zionis mampu membesarkan wilayah taklukannya tanpa sokongan Amerika.



Ketepikan soal anak Palestine hari ini menjamah makanan bercampur peluru
Ketepikan soal ibu muda menjadi balu
Ketepikan soal anak pelajar kehilangan guru
Ketepikan soal perdamainan yang kian buntu

Hari ini 25 Julai 2014 hanya beberapa hari sahaja lagi umat Islam di Malaysia akan menyambut Aidilfitri. Hari ini menguji apakah benar, apakah betul, apakah jujur, apakah umat Islam dan rakyat Malaysia sesungguhnya menyokong perjuangan palestine dan mengutuk regim syaitan zionis laknatullah.

Pendedahan oleh Dr Asyraf Wajdi Dusuki tentang stesyen TV berbayar ASTRO yang menggunakan khidmat syarikat dari Israel AMDOCS mengejutkan ramai pihak. Disaat dan diketika rakyat Palestine dibunuh kejam, ASTRO membuat tindakan yang 100% berbeza.

Tidak perlu mengulas lanjut, Pakteh hanya ingin bertanya.....jika sebelum ini ramai yang ingin berjihad menentang syaitan Zionis, harinya telah tiba....saatnya anda diberikan peluang untuk membuktikan apakah hati anda benar-benar ikhlas melaungkan sokongan menyokong Palestine.

Pengorbanan yang paling mudah untuk anda lakukan ialah.....STOP/BERHENTI/POTONG langganan ASTRO anda. pakteh tidak meminta anda mempertaruhkan nyawa....cukuplah dengan membuang sedikit keseronokan menikmati hiburan sebagai tanda Sokongan kepada Palestine. 

SANGGUP?

Cadangan Pakteh: Hubungi astro untuk tamatkan perkhidmatan segera dengan alasan Astro memperjuangan Syaitan Regim Zionis. 

Cadangan Pakteh: AXIATA GROUP perlu menggunakan pengaruhnya sebagai pemegang saham terbesar 66.5% dalam XL AXIATA (Indonesia)  untuk tidak menggunakan khidmat AMDOCS. 

p/s: BERAPA RAMAI YANG SANGGUP TAMATKAN PERKHIDMATAN ASTRO? PROGRAM RAYA BEST-BEST BELAKA?..........

2 comments:

Anonymous said...

Bah. kedua:

Dan sebab inilah kenapa OIC (Pertubuhan Kerjasama Islam) yg. di kuasai Arab Saudi tidak BERSUARA lansung mempertahankan BUMIPUTERA ISLAM di Palestin dan di seluruh Dunia Islam (terutamnya yg. kaya minyak.gas), yg. makin diBUNUH dlm. GENOSID yg. meningkat, oleh si Yahudi ZIONIS/Israel-Barat!

Maka, dah tiba masanya OIC dibubarkan atau ditubuhkan satu lagi pertubuhan Sedunia negara-negara ISLAM baru yg. mesti diKUASAI pemimpin Islam TULEN yg. berani menentang Barat-ZIONIS/Israel - yg. mesti mempunyai tentera termasuk tentera pengaman ISLAM, kuasa yg. kuat di UN serta menguruskan kem-kem pelarian ISLAM! Tengok bagaimana Barat-ZIONIS semakin takut dgn. peningkatan kuasa African Union (sebab itu mereka cuba menggagalkan dengan mencipta kumpulan pengganas 'Islam' spt. Al-Qaeda, Boko Haram, Al-Shabaab dan sbgnya, selain untuk MENJATUHkan Islam/umatnya)

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Yg. herannnya juga, mana sy-sy Kabel ISLAM/Melayu?! Bila juga K'jaan kita nak bantu ANGKASA menubuhkan SEGERA sy. PENERBANGAN Islam/Melayu untuk bawa jemaah Haji/Umrah secara murah dan 'direct'?!

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih