Friday, July 25, 2014

Breaking News : MALUUUU : Hj Hadi sekolahkan Anwar

3 hari lepas (artikel ini)  pakteh ada menulis mengenai Pas yang kelihatannya sudah tidak ada maruah. Hari ini Presiden Pas memberikan sedikit cahaya untuk Pas terus berjuang. Jika selama ini Pas hanya diperkudakan Anwar dan mengangguk apa sahaja arahan Anwar, Hari ini Haji Hadi bertindak sebaliknya apabila beranggapan Khalid Ibrahim masih layak menjadi MB Selangor. Makin menarik kisah Pakatan Haram Pembangkang ni..


4 comments:

usin said...

Dah la bulan ogos semakin hampir, pok di pulak sekolahkan anwar. Mau terjun parit anwar mcm ni... Tak pakai punya member...!!!

Anonymous said...

Pas bukan tegas sangat....buatnya nuar ada video lucah pemimpin pas dan dia ugut sikit, terus cair hj hadi. Mula lah pas kata....setelah kami timbang demi peepaduan pr, kami beri laluan pd wan jijah....hehe tak mustahil....anak cicak jadi naga.

Anonymous said...

Haha nuar dah ada backup plan tu. lepas ni entah move apa lg.

Floor Heating Sunnyvale said...

Hii nice reading your blog

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih