Monday, April 30, 2012

Terbongkar..Panas...Azmin dan Ais krim, apa kaitan dengan BERSIH 3.0

Kisah bersiri: Mari makan ais krim

















Jangan pula ada yang pertikaikan mengapa pintu bengkok atau jamban sempit......hehe...

Cerita lanjut...................dibawah







Bawah sana....







































ANWAR HARUS BERTANGGUNGJAWAB 



Bongkar dulu dalang utama BERSIH 2.0. Jika Ambiga dan Samad Said mengaku pengerusi bersama BERSIH 3.0 mengapa ditengah-tengah atau diantara mereka ada Anwar. Atau benar kata orang...jika ada lelaki dan perempuan bukan muhrim, ditengahnya pasti setan....so antara Ambiga dan Samad Said tu Anwar atau Setan?.....

Fikir-fikirkan........Ambiga jangan putarrrrrr.....




Bab ais krim dan Azmin tu..........tunggu kata Papagomo

3 comments:

Anonymous said...

aku tak kisah anuar ke..ambiga ke...situa serabut ke....yg aku sedih..sorang tua yg dibelakang tu....tak silap aku dia syed husin ali...pejuang sosialis tertua dinegara ini...aku kenali dan ikuti perjuangan sosialisma parti rakyat malaya sejak tahun 70an bersama arwah orang tua aku...kesian....dia hanya dianggap sebagai pecacai tua angkat najis dalam pkr...aku kenali pak syed seorang pejuang rakyat marhein...tapi sayang...dia bertambah rosak bila bergaul dengan peliwat tegar,pejuang murtad dan penulis haprak yg karyanya hanya layak dibaca orang sakit mental...kesian pak syed...dah la pak syed..mari kita jual pisang goreng saja..dari buat kerja gila.

Pakteh said...

Bukan saja syed husin rosak....Samad Said pun rosak dek tusukan tajam Anwar

mat din said...

hahh dah kena penangan kote bengkok kepala hotak pun ikut herok juga lah

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih